Stensund

Stensund

tisdag 31 januari 2012

veckans händelse...

Tisadg och styrketräning står på kvällsschemat.
Nu är det bra mycket ljusare på morgonen när jag kör in till butiken. Känns verkligen toppen, att ljuset påverkar en så fantastiskt mycket. Jag känner då att jag fått bra mycket mer energi av ljusets närvaro.



Nu ramlar vårens nyheter in genom dörren varje dag. Hoppas att Rean kommer att gå bra på Folkets Hus, för nu behöver jag plats och galgar för dessa nyheter. Ni kommer väl förbi och fyndar. 50% på ordinariepris på ALLA plagg. Kan ju inte missas. Och kom ihåg att det är kontanhandel som gäller på Folkets Hus.

Sonen hade tappat bort sin plånbok och den har varit borta i en vecka. Jag frågade honom i morse om han verkligen letat överallt, och joo han sa att han letat precis överallt. Jag misstänkte nämligen att den låg i en påse i hallen med en massa kläder i. Denna påse har jag retat mig på i en vecka nu, och tänkte försöka låta den vara till han skulle "upptäcka" den själv, men i morse stod jag inte ut längre. Och vad hittade jag där??? Joo, Jimmys plånbok. Gissa om han blev glad och jag fick ge honom en gliring om att ta hand om sina påsar direkt han kommer hem. Fick väl till svars, jaja. Underbara ungdommar.

Så då kommer ett ordspråk som får tala för denna händelse:
"Det som göms i snö kommer fram i tö"

Nog om detta, nu ska här packas, skrivas skyltar och annat kolijox inför stundande Rea:n.
Tar en kopp kaffe och sätter därmed igång.

Ha en bra dag

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar