Stensund

Stensund

onsdag 18 januari 2012

Onsdag och nu står igloo´n på andra sidan lillån färdig. Det är ju en måttstock för att våren närmar sig.
Härligt, härligt, vi går nu absolut mot ljusare tider och kanske det sätter fart på folket.

I gårkväll kom jag ihåg att byta om och fara på styrketräningen, så otroligt otränad som jag är kan nog inte någon annan vara. Har inte en gnutta kondis kvar, blir helt slut med bara uppvärmningen. Illamåendet kommer som ett brev på posten efter bara några få övningar, Pia du skull skämmes tamef..n.

Nu är vi över 1 000 medlemmar på vår sida på FB och jag får varje dag ett eller flera goda skratt, så underbart. Senast var det inlagt ett klipp från youtube som var inspelat på Holmen gungar 2008, Sorsele sirenerna, hahahahaha den måste ni bara se:
http://www.youtube.com/watch?v=_8Rs0TDq7NY&feature=youtu.be

Ni som vill beställa t-shirts med texten : I <3 Sorsele, gör det hos mig så snabbt som möjligt senast 25/1, provstorlekar finns på butiken och de kostar endast 49:-/st Kanonpris.

Nu måste jag upp ur källaren och låsa upp dörren, butiken öppnar. Men inte utan ett ordspråk:
"Man ska smida medan järnet är varmt."

Ha en underbar dag

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar