Stensund

Stensund

tisdag 3 januari 2012

Bokningskrångel....

Tisdagmorgon och fortfarande snöar det, nu får det faktiskt räcka. Känner av den snöskottning jag gjorde igår, muskler som jag förmodligen inte använder varje dag.

Nu ska jag inventera det sista som ligger på hyllorna i köket¨....det tar aldrig slut. sitteer just nu och håller på att boka flyg och hotell för mässan i februari, blir som vanligt Park Inn i Hammarby Sjöstad och boka flyg verkar var omöjligt, SAS bokningssida är trögare än trög, får försöka sedan.

Har faktiskt gjort en riktig budget för mina inköp nu, som ska hjälpa mig att inte köpa på mig för mycket varor. Så nu ligger bollen bara hos mig. Känns enormt skönt att ha något att gå efter.

Nu är det snart lunch och hotellt erbjuder: Biff al á Lindström eller Lunchkorv med Stuvad Vitkål, låter inte helt fel något av alternativen.

Dagens ordspråk: "Även en blind höna kan hitta ett korn."

Ha en forsatt bra dag

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar