Stensund

Stensund

torsdag 12 januari 2012

Skrattar sååååå mycket

Hahaha, vilken fart på FB. Nu är det ju hur spännande som helst att gå in och kolla vad som skrivits i vår egen grupp på FB, gamla barn/tonårsminnen ploppar upp hela tiden, jag skrattar så mycket för mig själv att det nästan blir kusligt. Tänk om någon skulle komma in i butiken när jag skrattar som mest i min ensamhet. Jaa, det kanske för bli mitt nya säljtrick. Nämen helt fantastiskt kul att läsa allas olika minnen, får en att förflyttas till tonåren. De om nåt är just vad jag behöver, en kick av endorfiner, vad kan göra en gladare än ett gott skratt. All heder åt iniativtagaren, detta behöver vi nu.

Nu på morgonen har jag haft besök av en säljare från märket Ze Ze. Så nu ligger jag i inköpen för juli-augusti. Snart är det även dax för mig att åka iväg på modemässan, blir hur kul som helst.

Håller också på att titta på en utbildning, vad den innehåller får jag återkomma med om det blir av, vill inte invagga någon i falska förhoppningar, men det blir nåt kvinnligt kul. måste bara få det att funka med butiken också.

Dagens ordspråk:"Ett gott skratt förlänger livet."

Ha en bra dag

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar