Stensund

Stensund

tisdag 17 januari 2012

Träning på schemat

Tisdagmorgon och dagen börjar glädjerikt. Fick ett tackmeddelande via FB i morse. Jag hade med en kommentar gett stöd till en medmänniska. Och det känns ju fantastiskt gott, ibland måste man bara stanna upp och tänka efter innan man säger saker och ting, kanske inte alltid så lätt att leva upp till, men om man gör ett försök är ju det alltid nåt. Sen får man kanske upp ögonen lite väl sent, men att få upp dem och kanske be om ursäkt efteråt är för mig starkt gjort.
Nu fick allt detta ett gott slut i allafall.

I kväll får jag INTE glömma träningen, det är nu allt för längesedan jag var där. Och för det får jag nog i morgon och framförallt torsdag sona med MUSKELVÄRK. Jaa, även jag har en del muskler...hahahaha.

Hoppas nu på att helgens "megastora" personalfest ska ge mig lite klirr i kassan.
Visst behöver ni nåt nytt till festen? Jag har ju butiken full med alternativ till just dig. Så välkommen in!

Snart har jag räknat ut alla summor i min inventering och kan lägga den åt sidan, puhh. Är väl det som är mest tråkigt att pyssla med. Men nu är det snart över.
Kan då påbörja arbetet med bokslutet innan det skickas vidare till revisorn.

Dagens ordspråk säger kanske lite om livet i sig:
"Av skadan blir man vis".


Ha nu en bra dag där ute

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar