Stensund

Stensund

fredag 27 januari 2012

stora händer = problem???

Så var då fredag här. Vi har ett riktigt busväder, snön yr och det drevar vid varje öppen yta.
så vill vi ju inte att helgen ska börja, men vi får hålla tummar och tår för bättre väder.

Har hunnit med att ta emot lite gods, dammsugit butiken och räknat lite på inventeringen här på morgonkvisten. Hade tänkt flytta om lite i hyllorna och på borden på herravdelnning idag, det har kommit lite nya tröjor som behöver plats.

Har lite REA i butiken på ett urval av tunikor och byxor. Det är kraftig nedsatta priser. vill du va med så kom in och fynda NU.

Är lite stolt över mig själv, i går kväll när jag kom hem så hade min v70 varit "enögd" i snart en vecka och lampan var inköpt men ej bytt, så jag tog saken i egna händer och skulle byta den. Jag säger då bara det: ett under att en karl kan byta glödlampa på nya sortens bilar. Det var sååååå trångt att få in händerna och då har ju inte jag speciellt stora händer, men det gick ju bra tillslut, så stor eloge till alla män som lirkar in sina händer under en huv på en ny bil, det är TRÅNGT där och ofta har de ju stora händer.


I dag har jag total ideetorka på vad dagens inlägg ska handla om så
jag slutar nog här med ett ordspråk: "Spotta inte i motvind".

Ha en trevlig helg

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar