Stensund

Stensund

måndag 14 november 2011

Modevisning

Måndagmorgon och en fullspäckad agenda, härligt.
Helgen har varit riktigt skön, umgåtts med vänner och familj.
I fredags var vi tillsammans med goda vänner och åt  "after work"
på hotellet. Sorsele River Hotel har absolut den godaste maten
man kan tänka, har nog aldrig varit där och gått hem besviken.
Men så använder de riktigt smör och riktig 40% grädde när
de lagar maten, och det ger ett superresultat.



Jaa jag skrev ju att agendan är fullspäckad, och idag och imorgon kommer
ett gäng damer och herrar från PRO för att prova ut kläder inför modevisnningen på torsdag.
Det blir som förra gången kl 14 på Folkets Hus.


Min käre sambo blev av med en av sina firmabilar i helgen, det är en vit 745:a med Åberg´s på bakrutan. Den innehöll en massa städgrejer. Har försvunnit från Östanåvägen någon gång mellan fredag kl.18 och söndag kl.17, har du sett eller vet något hör av dig till mig eller Raimo.



I morse när jag steg upp hade jag tre rådjur utanför köksfönstret, va? tänk jag bor
verkligen mitt i naturen. Inte alla som får en sådan vy vid frukostbordet.

Nu ska jag koka kaffe och forsätta med planeringen med modevisningen,
det kommer att bli så roligt.

Ha de gott där ute
Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar