Stensund

Stensund

onsdag 30 november 2011

Lite smått och gott

Nämen nu går tiden alltför fort. Redan onsdag och kontoret har inte fått min uppmärksamhet, men ikväll röjer jag i papperna, det står så i min agenda.
Fick en ej så angenäm resa hem från Skellefteå i gårkväll. Det stod som spön i backen i Skellsfteå när jag åkte därifrån, vägarna var glashala och inte ett sandkorn så långt ögat nådde. Inte förrän jag passerat Jörn hade sandbilen börjat köra,





men tyvärr kom jag honom hack i häl efter bara någon kilomet och den körde i 30 km/h så lite fortare än så kunde jag ju köra. Så jag körde förbi honom och pendlade mellan 80 och 90km/h. Gissa om jag var på helspänn. Nåja, jag kom hem välbehållen, det är ju huvudsaken.





På morgonen drog vi vinnarna i ordtävlingen vi hade på julskyltningen. Info kommer i SorseleAktuellt.
Lite utvärderingar om vad som var bra och vad som var mindre bra, det tar vi med oss till nästa år.


I morgon ska jag och Raimo åka till Lycksele och var med på "Årets Stora Företagardag".
Vi ska sova över på hotell Lappland,
känns lite lyxigt men blir absolut fantastiskt skönt att slippa köra hem sent på kvällen.



Det är ju en himla tur jag har Aslög som kan hoppa in och jobba när jag behöver vara borta från jobbet. Vad gjorde jag utan henne?? Joo jag kunde nog mycket sällan åka iväg på inköp, möten och konferanser om de inte då låg på kvällstid. Tack Aslög för att du finns, du är GULD värd.

Nu har ju lönen kommit till de flesta och julen närmar sig med stormsteg, så jag satsar på många kunder i helgen och kommande veckor, wiiee.
Gillar verkligen när det är fullt upp i butiken.

Jaja, nu öppnar jag butiken och kör så det ryker.
Ha en fantastisk dag

Pia

1 kommentar:

  1. Nina Häreskog-Linder2 december 2011 kl. 09:32

    oj va du hinner med mycket då jag är borta..har du gått och blivit Årets Företagare...det visste jag väl!! GRATTIS min vän!

    SvaraRadera