Stensund

Stensund

onsdag 16 november 2011

JAAAAAAAAAAAAAA, jag vann

Vilken jackpot jag drog in i går. Först vann jag ett par glasögon från Lensway, det var en tävling på facebook, där man skulle gilla och dela deras sida och de lottade ut 1500 par glasögon. I måndags fick man en länk som man i går f.r.o.m kl 12 skulle klicka på och besvara. I går eftermiddag fick vi som vunnit ett vinnarmail. Jaaa JAG vann, helt otroligt. Har nu suttit och valt ut mina bågar, inte det lättaste men jag kan ju använda dem hemma om det inte blir bra.

Sedan fick jag en akuttid hos frissan i kväll, har lite svårt att planera mina frissabesök, men nu är det fixat, Tack Gaby.
Vilken perfekt dag. Nu återstår bara jobbet med att planera ingångsturerna på modevisningen, eller det är inte bara, men, men, det ska planeras och skrivas uttalanden om varje modell och tur.
Kommer bli jättekul.

Så nu får jag ge mig tid allt detta och vi hörs en annan dag

Kramar

Pia

8 kommentarer:

  1. Gratulerar - va roligt :)/Nina

    SvaraRadera
  2. Men kul, grattis -brillor får man aldrig för många av! Kram Anna-Carin

    SvaraRadera
  3. GRATTIS och vad kul att du fick vinna!

    SvaraRadera
  4. Hm,nu jobbade mina fingrar fortare än hjärnan..;(
    Jag glömde att skriva under med mitt namn på gratulationskommentaren till dig, det är ju jag och ingen annan som skrev föregående kommentar dva Yvonne Sjöberg var namnet.Ha det bra och hejsvejs!

    SvaraRadera
  5. Grattis, jättekul att det går att vinna. Nu har du säkert tur att få ett mejl från någon som vill dela ut några miljoner också, bara du skickar dina kontouppgifter :)
    Kikki

    SvaraRadera
  6. Nu när du vunnit nya brillor, är det väl dax för en rejäl REA på herrkläder...
    Grattis och tack för att du har en så bra butik.
    /Magnus

    SvaraRadera
  7. Grattis Pia! Och lycka till med modevisningen!

    SvaraRadera