Stensund

Stensund

torsdag 3 november 2011

Hallå hallå, fått kommentarer om att det inte gått att lämna just kommentarer i min blogg tidigare, tyvärr kan jag inte svara på varför. Jag är bara glad att jag lyckas få till ett inlägg. Men varför dessa ibland inte går att kommentera vet jag inte, säger bara teknikens under.

Har nu på morgonen varit på ett möte ang. julskyltningen, där vi stött och blött en hel del. Julskyltningen i år kommer att vara LÖRDAG 26/11 kl 15-18, så ni kan ju anteckna i era agendor redan nu.

I kväll blir det till att stuva in alla kläder som jag tänker ta med mig till Ammarnäs i morgon fredag.
Måste bara försöka begränsa mig, SVÅRT.

Vi tar väl ett ordspråk: "Lev i nuet och känn att du har tillfredsställelsen just där du är - inte runt knuten."
Kloka ord eller hur.

Ja det blev ett kort inlägg kanske kommer det ett senare.

Pia

1 kommentar:

  1. Man måste tydligen klicka ett antal gånger för att få in kommenteraren..
    Lycka till i A-näs!
    Blir spännande att höra hur det går, men borde vara en perfekt vecka och dag att vara där:)
    Kanske du kan komma till A-dak en annan gång ;)
    Trevlig Helg!! Karolina

    SvaraRadera