Stensund

Stensund

fredag 24 februari 2012

skoterproblem......

Har ett tillfälligt driftstopp på ämne att skriva om.....kan inte komma på nåt speciellt, så jag vädjar om er hjäp....vad vill ni läsa om???

Morgonen började inte så lyckosam för Jimmy. Han hade tänkt köra skoter till skolan idag, men kom inte ens över ån förrän skotern stannade. Så han fick 1 km morgonpromenad hem och åka med mig in till Sorsele istället. Tur i oturen var väl att han åkte iväg med god marginal, så inte jag hade hunnit åka iväg innan han var hemma igen.

Har fortfarande efter tisdagens träning en riktig träningsvärk, kan säga att jag vet vart min bakdel sitter.... s.k "pain in the ass", "same same but different". Jaja..nu krånglar jag till det igen, typiskt jag.

Näe nu kallar jobbet, så jag avslutar med det dagliga ordspråket:
"Ont krut förgås inte så lätt"
Hoppas ni får en underbar helg

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar