Stensund

Stensund

torsdag 23 februari 2012

bulleribång...

Go´morron!
Har hunnit med rätt så mycket här på morgonen. Haft ett samtal med Jimmys mentor på skolan i Arvidsjaur, bankat pengar, skrivit affischer till mina resor, lagt till ett evenemang på FB, skapat en tävling på FB och nu så sitter jag här med ett inlägg på G.

Vill också gratta Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel till sitt underverk, Grattis.

Vill samtidigt passa på att önska Anders Skum lycka till med sin affärsidé i Ammarnäs, Läs mer Här.

Idag lyser solen i sin fulla prakt och jag bara diggar det, boost,boost och boost. Blir lika glad som gubben till höger....wiooo.
hoppas att all ni där ute också känner att livet återvänder efter en lång vinterdvala. Nu vill jag få in färg och roliga ting. Vill du? Kom då in till butiken så ska vi fixa färgstassen.

Vill också tacka för alla kommentarer, och uppmanar er att fortsätta. det är ju just så jag ser att ni läser mina inlägg. Vore ju meningslöst att skriva utan att få kommentarer.

Nu måste jag forsätta med förberedelserna till mina resor så jag avslutar med ett ordspråk:
"På rullande sten växer ingen mossa."

Ha en bra dag

Pia

2 kommentarer:

  1. men mossa kan ju va vackert...(försöker försvara mig själv)Det är bra att du rullar på.
    Rolling on the Vindeln.

    SvaraRadera
  2. Härligt med färg!!
    Och håller tummarna att solen kan lysa även i helgen när man har tid att njuta av den.

    SvaraRadera