Stensund

Stensund

tisdag 7 februari 2012

mycket kul på agendan...

Nu börjar det närma sig modemässa i Stockholm, jag åker ner på torsdagmorgon och hem igen på lördagmorgon. Nu ska inköpen för sep-nov göras, känns lite trist att börja titta på murriga färger när vi knappt lämnat dem för denna säsong. Jaja, får ta siktet på det färgklickar som finns och vara nöjd med det.
Kylan vill inte riktigt släppa, hade -28 i morse när jag lämnade Stensund. Får väl hoppas att stora kungliga staden bjuder på mildare väder. Nåja, jag ska ju vara innomhus. men i fjol när jag var på mässan i februari så var det snökaos i staden, ingen kollektivtrafik som fungerade så det var halvspännande att försöka ta sig fram, men det gick det med.

Nästa vecka är det sista träffen i affärsutvecklingsprogrammet med ResQ, vi har en lunch till lunch-träff på Hotell Källan i Åmliden. ska bli så roligt att träffa alla glada tjejer igen. Hoppas verkligen att vi kan fortsätta att träffas efter detta slut. Jag har iallafall skapat många nya kontakter och vänner, det är inte fy skam när man jobbar mycket och ensam.

Nu så kommer då dagens ordspråk:
"En vandring på tusen mil börjar alltid med ett steg"

Ha en bra dag

Pia

1 kommentar:

  1. Kul att ha saker att se framemot :-) både sthlm o källan :-)

    SvaraRadera