Stensund

Stensund

onsdag 8 februari 2012

Reklam-Tv i Sorsele......

Ojojoj, nu är det då dags för mig att åka iväg på mässan. Åker från Luleå i morgonbitti och kommer hem på lördag. Fick skippa träningen igår då jag var tvungen att sammanställa alla restider med bil, flyg, arlanda express, tunnelbanan och buss. Drog ut tidtabeller och försökte få till en resplan. Sen kom jag på att jag inte aktiverat mitt visa-kort så det var jag ju också tvungen att göra.....har haft det nya en månad i väskan utan att aktivera det, men nu är det gjort och det är ju bra när man nu ska utom kommun och handla.

Vision Sorsele har nu satt upp lite tv-skärmar på bl.a Hotellet, Järnia och Vildmarksdata. Där kan man köpa in sig med sin reklam eller händelse. Enligt mig är det en superbra plats att synas, levande bilder gör ju att ögat dras till det som visas, oavsett om jag söker något eller inte. Skickade in mitt bidrag och får väl se om jag har råd att ha kvar den där. jag hoppas att det inte blir för dyrt för lilla mig, utan att vi alla kan känna att vi har råd med den reklamen.


Nu ska jag försöka städa till det lite så att inte Aslög druknar i mina utspridda pinaler här på butiken. Vore inte så kul att hon skulle måsta börja med att städa undan mina pinaler för att själv kunna jobba. Så nu Pia får du ta dig i kragen och sätta igång.
Först en kopp kaffe sen röjning på schemat då.

Dagens ordspråk:
"På höga stolar sitter man inte säkert".

Ha en bra dag där ute

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar