Stensund

Stensund

måndag 13 februari 2012

mässa och papper......

förstår inte...tiden bara flyger iväg, och jag med den. Men kan känna att jag inte riktigt hinner vara med. Har nu kommit hem från mässan i Stockholm. Där fanns ju massor av spännande saker som kommer till hösten, men vad? det sparar vi till då. Nu är ju våren på gång och färger så det bara sprakar om det.

Denna dag har också flugit iväg...hade en massa ordrar att gå igenom och sammanställa. Avbokat en del av mina inköp som liknade varandra i de olika märkena. Men nu har jag gjort det mesta av det arbetet. Tur i oturen att jag inte hade speciellt många kunder på förmiddagen, då hann jag ju göra det mesta av detta arbete. Lite fakturajobb har jag också hunnit med och det känns jätteskönt. Ska ju vara borta halva onsdag, torsdag och fredag också.

Nu har då kvällen kommit och jag ska ta och samla ihop mig och mitt arbete sedan åka hem där guldklimpen Kasper väntar. Känns som det är länge sedan jag träffade honom. Tror jag kommer dela ut många pussar och kramar......mums.

Tar väl ett ordspråk:
"Man saknar inte kon, förrän båset är tomt"

Ha en trevlig kväll

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar