Stensund

Stensund

onsdag 22 februari 2012

massor av olika uppgifter....

Japp, då var allt bokat...nästa to-fre åker jag till Hemavan och v10 to-fre åker jag till Ammarnäs.
Ojoj, vad spännande...hoppas på en kanonförsäljning. Alla ni som har vänner därikring får gärna sprida ryktet om att jag kommer. Munmotmun-metoden är ju bäst.

Nu sitter jag och skall göra alla papper färdiga för kommande bokslut, fy för den lede, det är inte bara ska jag säga. Jaja, alla med företag vet ju att det MÅSTE göras, men det är skönt när det är gjort. Då får man bara vänta till revisorn gjort sitt.

Idag ska jag försöka göra i ordning lite affischer för kommande resor, tror jag knycker Myza och Sofies Underwears koncept (måste fråga först). Eller så gör jag en egen....vi får se, beror på vilken fantasi jag har kvar.




I gårkväll var jag på styrketräningen, ojoj, vilken genomkörare jag fick, och det behövs verkligen. Känner mig så försoffad efter vinterns kyla, mörker och snö. Nu behöver jag verkligen röra på mig.
Var förbi på järnia och köpte vallbort, fästvalla, glidvalla och en sickel så nu finns inga hinder till att ta en tur i skidspåret. Förutom att jag inte har ett skidspår då, men jag får jaga på gubben...nu ska det göras. eller så gör jag det själv, kanske går fortare då??? or not. Vi får se.

Dagens inlägg avslutats som alltid med ett ordsråk:
"Man skall tala med bönder på bönders språk"

Ha en bra dag

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar