Stensund

Stensund

måndag 5 mars 2012

papper, strumpbyxor och motion

Då var det måndag igen. Helgen har varit helt underbar med mycket sol och en hel del motion på agendan.
Förra veckans resa till Hemavan var en stor flopp, men,men jag tar nya friska tag och åker till Ammarnäs denna tor-fre, med förhoppningen om en kanonförsäljning. "Det som inte dödar härdar".

Har här på morgonen gjort bort lite pappersjobb, sånt som fått stryka på foten nu när jag varit borta. ska försöka fixa lite i morgon också, så att jag kanske hinner ikapp.

Min första kund idag kom in för att köpa ett par sockar, när hon stänger dörren ser hon en väska som hon direkt faller för...så sockköpet blev ett väskköp. Det är ju alltid lika kul när kunden hittar något annat än vad som var tänkt. 
Fick just in ett paket från Oroblu, lite kuliga strumpbyxor och romantiska steps till sommaren.

Näe nu ska jag återgå till mitt jobb, men det dagliga ordspråket kommer här:

"Ojämt faller ödets lotter"

Ha en bra dag där ute

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar