Stensund

Stensund

måndag 12 mars 2012

storm

Så var det åter måndag då....har en hel del att göra, så inte blir jag göralös inte.
Nu ramlar det in nyheter till butiken, upptäckte också att ett märke har skickat ut dubbel och trippelt mot vad jag beställt så jag fick börja morgonen med att ringa företaget. Tyvärr kunde ingen svara på varför det blivit så, men de skull kolla upp vad som var fel.......tror inte jag kan sälja allt det som de skickat ut till mig, så detta får de lösa.

Här stormar det ordentligt, det har tjutit i knutarna hela natten lång, så någon skönhetssömn blev det inte tal om. Enligt väderrapporten skulle det avta under dagen och det hoppas jag verkligen. Så till er alla som ska ut idag: Håll i hatt´n.
I morse när jag kom ut hördes ingen fågelsång direkt, men en strömlös fön fanns att tillgå, lite väl kall luft då.

Torsdag till fredag förra veckan var jag ju uppe i Ammarnäs och hade lite försäljning, rätt bra med folk. Besökarna i Ammarnäs blev väl lite snopna av att det fanns kläder att köpa, kanske inte vad de hade väntat sig att se där. Alltid skoj när folk blir glatt överraskade.

Nu ska jag försöka packa bort lite höst/vinter-kläder för att kunna få plats med våren som kommer.

"Borta bra men hemma bäst"

Ha en bra dag

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar