Stensund

Stensund

onsdag 7 mars 2012

smått och gott...

Vilken fantastiskt rolig kväll jag fick i går. Ett gäng glada och trevliga kvinnliga gäster från Hälsohemmet, och inte nog med det....de var köpglada, så kvällen blev lyckad på många sätt och vis.



Idag så måste jag packa ihop ställningarna inför Ammarnäsresan under dagen, Raimo ska köra upp dessa ikväll för imorgon har han inte tid att hjälpa mig, så jag behöver bara köra upp mig själv med bilen imorgon. Hoppas att Ammarnäs är redo, jag har ju varit där förut och vet att det finns ett sug, så jag har goda förhoppningar.

Har dammsugit och skurat golven på butiken här på morgonen, nu märks det tydligt att det är vår. Det följer med en hel del grus och snö när kunderna kommer in och det blir inte snyggt på golvet kan jag säga, men jag har ju städgrejer så problemen är "små".




Fick just en leverans av ett stort paket....hoppas det är nåt riktigt kul som jag kan ta med mig till Ammarnäs, då får de första tjing.....var tvungen att tjuvkika lite....JOO det var en hel del färg hoppas att det kommer att tilltala kunderna. Men Sorsele får vänta till lördag.....

Nu tar vi en kopp kaffe och fortsätter med dagens bestyr

"Låt inte gräset gro under fötterna"

Ha en bra dag

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar