Stensund

Stensund

måndag 19 mars 2012

Sociala medier..

Dagens väder är väl inget att hurra för. Men hurrat har vi gjort i massor i helgen, Raimo fyllde ju 40 år, så lördageftermiddag och kvällen gick åt till att fira honom. Vi hade beställt en smörgåstårta på Ica och den var kanongod. Själv var jag ledig i lördags och röjde lite där hemma för att kunna ta emot besök. Måste säga att det var sååå skönt att vara ledig en lördag och söndag, två dar på raken det är lyx för mig, sen att få tillbringa en lördagkväll med goda vänner och många skratt gör ju inte saken sämre. Tack alla ni som kom och förgyllde Raimos dag och kväll.

Nu när vädret är så där hoppas jag att butiken fylls med handlande kunder så att jag får tomma galgar. Nu vill jag fylla på med allt de nya som kommer.

I veckan är jag anmäld till en kvällsutbildning i "sociala medier i praktiken", jag hoppas att jag där får med mig mycket matnyttigt till mitt sätt att visa mig i de sociala medier som finns. Kan ju inte bli sämre iallafall. Hoppas också att många tar tillfället i akt och anmäler sig. Annons finns i senaste SorseleAktuellt.

Avsluta som vanlit med dagens ordspråk:

"Nya kvastar sopar bäst"

Ha en bra dag

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar