Stensund

Stensund

onsdag 14 mars 2012

räkna till 890

God morgon på er där ute. I måndagskväll var jag förbi lillebror efter jobbet och grattade honom, men vi fick en restriktion innan vi kom. Innan kl 19 skulle vi måsta vara klara......det var ju hockey på tv, och sportnörd som han är så skulle han ju se hockey på tv. Uppfostrade som vi är så såg vi till att vara därifrån kl 19. Då tog nästa jobb vid. Vision Sorsele hade fått 890st I <3 Sorsele t-shirtar som skulle sorteras och packas i kartonger och påsar till de olika företagen som beställt dessa. Denna uppgift hade jag tagit på mig, så det var bara vackert att börja sortera. Kl 21.15 var företagslådorna färdiga och jag åkte hem för dagen.
I går hade jag då kvar alla privatpersoners beställningar att packa ihop, det fick bli morgonsysslan igår då. Så nu väntar jag bara att alla ska komma och hämta dessa t-shirtar. Det är ju lite platskrävande, och plats är det minsta jag har gott om.

Så rullade då gårdagen snabbt igenom och kvällen avslutades med ett styrketräningspass med bästa Ylwa Lidén. Provade på att lägga till lite mer vikter vid vissa stationer, känner idag att jag kommer bli lämmen till tusen, men det är ju bara bra, det ska kännas.

Nu ska jag ta vid mitt ständiga pappersjobb......

"Många bäckar små gör en stor å"

Ha en bra dag

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar