Stensund

Stensund

torsdag 22 mars 2012

skor i massor

I dag har jag plockat bort alla vinterskor och plockat fram våren och sommarens skor, känns ju riktigt bra att göra så med plussgrader och takdropp. Här kommer ett urval av dessa, det finns många fler.



Detta innebar en hel del springande i trappen, var nästintill svettig när jag skulle till att öppna butiken, träningspass på arbetstid, inte illa.
Men som grädde på moset tappade jag ut en 10L hink med vatten på golvet ca 5 min innan jag skulle öppna, 10L är MYCKET vattten när det ligger på golvet....tog ett tag att torka upp kan jag säga.




I gårkväll hade jag ett gäng glada kvinnor på en egen kvällsshopping. Alltid lika trevligt, och att på en timme dra in en normal dagskassa gör ju inte ont precis. Jättekul, och kunderna får känna sig speciella.


Har nu hunnit med att äta en fantastisk god lunch med trevliga "tjejer". Alltid lika roligt att äta på hotellet när man alltid får god mat och trevliga bordskamrater som man kan skratta med.
Nu ska jag fortsätta med mitt "källarjobb". I kväll blir det kurs i "Sociala medier i praktiken" låter jättespännande, så det blir nog kul.

Dagens ordspråk:

"Sovande husbonde får drömmande dräng"

Ha en fortsatt bra dag

Pia

1 kommentar:

  1. Oj oj så mycket snyggt du visar upp..när man någon gång ska passera på dagtid så att man kan titta in :)

    SvaraRadera