Stensund

Stensund

fredag 23 mars 2012

hjälp mig...


Nu var veckan snart slut, att vi går mot ljusare tider har väl inte undgått någon. Butiken fylls på nästan varje dag med något nytt, och det är verkligen färgernas vår i år. Klara starka färger som blandas hejvilt.
Jag tycker ju om färger och att blanda dem är ju hur kul som helst.


Jag har nu till dig som läser denna blogg en uppmaning: kom gärna med förslag på vad just Du vill att jag ska skriva om. Det är svårt att veta vad som önskas om ingen säger/önskar nåt.

Har nu skaffat mig en I Zettle för att kunna ta betalt med kort på andra ställen än butiken, ni som vill veta mer titta här. Jättefiffig grej som passar till en I phone eller I pad. Har dock ingen I nåt, så jag lånar en I pad av Madde oc kollar hur det funkar. Jaa, jag lånar först innan jag drar på mig en ny teknikpryl. brukar ju annars bara köra på, men nu avvaktar jag, kallas visst "vuxenpoäng".

Dagens Ordspråk:

"Bättre brödlös än rådlös"

Ha en trevlig helg

Pia



1 kommentar:

  1. Nina Häreskog-Linder23 mars 2012 kl. 18:34

    hmmm..en blogg ska väl vara något som DU vill skriva...typ dagbok..så det är bara att skriva av sig eller..JAG läser ju allt du skriver min vän..men är usel på att kommentera..sitter mest för mig själv och nickar eller skrattar...eller hummar...kram!!

    SvaraRadera