Stensund

Stensund

fredag 30 december 2011

Gopuss

Dagen kunde inte börjat bättre än denna, fick en gopuss av älskade barnbarnet nu på morgonen.
Kan man bli mycket lyckligare än så??? Näe, tror inte det.



Men så i morse när jag åkte hemifrån så gjorde jag det IGEN... glömde telefonen hemma.
Jaja, har ju en på jobbet, så vill ni mig nåt ring dit (10 200). Det man inte har i huvudet...........

Nu ska jag åka på banken med dagskassor, växla lite pengar och sen kör vi så det ryker sista dagen före det nya året.


Dagens ordspråk: "I livets lopp finns det inget målsnöre. De snören vi passerar är starten till ett nytt lopp."

Jag önskar nu alla läsare ett gott slut och Gott Nytt År

Pia

1 kommentar:

  1. Vissa brukar ha sk "senilsnören" till sina glasögon du kan väl skaffa dig ett till din "bortglömda" telefon,hihi!
    Vilket "goseligt" uppvaknande du fick, en barnbarnspuss kan nog inget slå..;)
    Ha en god fortsättning på året / Yvonne S

    SvaraRadera