Stensund

Stensund

tisdag 13 december 2011

Snö....

Igår kväll hade jag luciavaka på butiken, öppet till 20 med andra ord.
Det kom en del kunder och de var en mysig kväll med tända ljus, julmusik
och ute snöade lite lagomt. Jag bjöd på glögg med tilltugg och själv är jag jättenöjd med kvällen.

På lördag har vi ju alla butiker långöppet till kl 16, hoppas på mycket ös, och att vi får lite julstämning.

Nu på morgonen har jag haft besök av en säljare för dammärket DNY, märket rikar sig till kvinnor i stl. 38-50. 
Åsa som säljaren heter kom skönsjungande in med glitter i håret och ett ljus i sin hand. En mycket bra start på dagen.
Inköpen jag nu gjorde ligger för juli-augusti.

Dagens ordspråk: " Människor är som viner; med åren blir de dåliga surare och de goda bättre".
Källa: Cicero
Ha trevlig dag

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar