Stensund

Stensund

torsdag 22 december 2011

Nu är julafton nära....2 dar kvar. Kan tänka mig att det blir körigt på butiken nu, tur jag har Aslög att ringa när det börjar knipa.


I går slog jag in paket precis hela dan förutom lunchen då. Det börjar kännas i musklerna vid skulderbladen kan jag säga, men jag vet ju att det går över tillslut. Tur att jag har spikmattan som jag kan lägga mig på när jag kommer hem, den gör susen.


Har nu på morgonen skrivit ut öppttiderna över jul och nyår som ska upp på entrédörren,dammsugit och plockat fram kassan, ska bara tända lite ljus så kan dagen börja.

Har fastnat med ett spel på FB, förutom Wordfeud på telefonen, haha påtal om Wordfeud: igår kväll blev jag inbjuden att spela en random av någon okänd, jag skulle starta och fick ut ett ord som "endast" gav 594p....tror ni det blev någon fortsättning??? Näe, någon drog sig ur, skulle jag också gjort.

Nu hoppas på en trevlig jul för alla kunder, vänner och familj med dagens ordspråk:


"Allting har en ände utom korven som har två."


Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar