Stensund

Stensund

onsdag 14 december 2011

Check.....






I gårkväll var jag på styrketräningen, gick uruselt. Hann tyvärr inte äta innan jag började träna och mådde illa mest hela träningspasset. När jag kom hem så fixade jag lite käk och vips så kom energin tillbaka och illamåendet försvann. Tur är väl det.





Håller som mest på att försöka arbeta mig igenom mina pappershögar, idag står betala fakturor på agendan.......check, så var det gjort.
Nu får jag tid till lite annat pappersgöra.




Klockan börjar närma sig 10 och det är dax att öppna butiken. Nu är det snart helg och i helgen har vi långöppet på lördag till kl 16. Ni alla är varmt välkomna.


Vad vore dagen utan ett ordspråk:
"Kärlek är en resa utan kompass i väglöst land. Ett äventyr!"
Och jag gillar ju äventyr......
Nu tar jag min kaffekopp och går opp...haha

Ha en bra dag

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar