Stensund

Stensund

måndag 19 december 2011

Sitter nu i Hemavan i konferensen på Fjällcenter, det har varit lite kunder under dagen, men har insett att man ska vara här ett veckoslut för att få toppresultat. Men nu har jag pejlat av läget och vet var jag ska hålla hus, och det är inte fy skam. Skickade just iväg Raimo att köpa marschaller för att visa vägen.
När jag steg upp imorse och såg all snö som kommit under natten tänkte jag att "nu blir det en mardrömsresa", men icket, vägen var nyplogad och i Hemavan snöade det inte.
Den här resan blev lite smidigare än förra vad gäller packning. Har nämligen fått låna rullställningar som jag packat iordning på, så det var bara att dra in dem, och sedan dra ut dem igen vid hemfärd.
Nu hoppas jag att när klockan passerat 16 så kommer alla dem som jobbar. "peppar peppar".
Aslög min pärla jobbar på hemmaort, säger det igen: Vad gjorde jag utan henne???


Dagens ordspråk: "Lyckan kan vara som en ton som klingar genom vardagen".

Ha en fortsatt bra dag

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar