Stensund

Stensund

onsdag 21 december 2011

Nyfrissad

God morgon!
I går var det fullt ös på butiken därav inget bloggasnde. Men jag ser det som angenäma problem.
Skippade även styrketräningen i går, hade kunder till fem i sex och träningen börjar sex. Satte mig i min lilla källare och fixade lite papper istället.

Nu är det verkligen neddräkning till julafton, tre dagar kvar och långöppet på torsdag och fredag till 19.
Kommer bli ruschigt värre nu. Men det är också angenäma problem.

Fick höra att en sorselebo varit med på radion i morse och sagt "åk in´t dit" och menade att till Sorsele skulle man inte åka. Jättetråkigt att vi som bor här inte kan vara goda värdar och se allt bra vi har här.
Hur tror vi att andra människor ska villa komma hit om man går ut i radion och säger så????
Vi behöver varje besökare vi kan få för att kunna leva vidare. Så näe, tummen ner för dig som så så i radion



På morgonen har jag varit hos Gaby och blivit av med lite hår, så skönt. Har även fått lite bling i luggen, ett lite upplyftande piff, alltid roligt.

Nu ska jag dammsuga och koka lite kaffe, dagen kan bli intensiv.........wiioo

Dagens ordspråk: "När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd".
Källa: Walter Matthau

Ha en fantastisk bra dag där ute

Pia

2 kommentarer:

  1. Vilket härligt ordspråk! Vad kul att du har full rulle i butiken. Synd om det där uttalandet i radion! En riktigt God Jul önskar jag dig och de dina!

    SvaraRadera
  2. Inte synd Om utan synd Med....!

    SvaraRadera