Stensund

Stensund

tisdag 25 oktober 2011

Tisdag med träning på Schemat ikväll

Jaha, då var det tisdag då.Sitter här i min källare och tänkte plita ner några ord. Nu på morgonen har jag försökt gå igenom de plagg som är inkurranta i butiken, d.v.s trasiga på nåt vis. lagt dem i olika högar, märke för märke, och skickat mail om krediteringar. Detta är inte det roligaste jag gör på mitt jobb men det SKA göras och jag får ju så småningom tillbaka pengar för detta.
På Torsdag är det ju företagarfrukost på Folkets Hus kl 08.00, dit hade jag tänkt mig.
Dit kommer de Sorseleföretagare och tjänstemän från komunen som har tid. Vi pratar om vad som händer och är på gång i Sorsele. Ibland är det väldigt intressant och ibland kanske mindre intressant, men jag vill sällan missa dessa möten. Har ju ett stort intresse för hur vi TILLSAMMANS ska kunna hjälpas åt att göra Sorsele mer attraktivt för osss som bor här och våra besökare.
Nu ska jag upp ur min källare och ta hand om butiken. Har fått göra lite avbrott i skrivandet redan, när det pinglat till i dörrklockan och glada kunder varit inne.
I kväll står styrketräning på schemat, jisses va jag ska va lämmen i morgon.

hejåhå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar