Stensund

Stensund

måndag 24 oktober 2011

Mode och skönhet

Jaa, nu var det måndag och en ny vecka med nya friska tag står på schemat. I gårkväll firade vi min mamma med en 3-rätters middag på hotellet i Sorsele. Måste säga att det var kanongott. Min mamma fick tror det eller ej en del paket från min butik, bl a en jättesnygg ullkappa från Ichi, en snygg tunika från Soya Concept och en superfin stickad långtröja med polo från Jensen. Hon blev riktigt nöjd.


Skulle nu behöva få en riktig kickstart på försäljningen i min butik. Jag har allt du kan tänka dig och jag svämmar snart över. Tunikor till tusen, kavajer, tröjor , koftor, sockar strumpor ja allt du kan tänka dig. Makeup-stället är nu förnyat med lite nya godsaker, och nya smycken kommer en gång i månaden. Önskar att fler affärer blev aktuella här på byn, tillsammans blir vi starka. Kanske kunde vi ordna bussresor till Sorsele och ha förlängda öppettider nån helg då och då. Vi har ju trots allt vårt eget "gubbdagis" Järnia.
Nu står uppackning och bokföring på schemat, måste väl ta tag i det nu
Vi hörs och ses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar