Stensund

Stensund

måndag 31 oktober 2011

Solig höstdag

Hej på er alla läsare.

Tänkte försöka plita ner lite innan jag öppnar för dagen. Igår tog jag mig en fridag från bloggandet, rätt eller fel, vad vet jag men så blev det iallafall. Hade en tvättdag hemma och efter middagen åkte vi in till goda vänner. Har inte skrattat så mycket på länge som där, det är så härligt med dessa vänner och de är så lättsamma att umgås med. Synd bara att de blir så få gånger, men desto roligare att ses.

Nu är det ett fantastisk vackert, soligt väder, hoppas att mina kunder får en kick av detta och kommer in och shoppar loss.
Denna vecka har butken stängt på lördag så jag får en "normal" arbetsvecka, det är ju allhelgona.
Tänk.....i helgen är det 16-år sedan jag åkte in på BB och fick min lilla grabb, vägde endast 804 g och var 34 cm lång. Det blev en lång vistelse i Umeå, ända fram till den 19:e februari innan vi fick åka hem. Men som tur var gick allt ändå bra.

Idag ska jag pyssla lite på kontoret och gå igenom min agenda för att strukturera upp lite, kan nog behövas. Planering är ju A och O.

I dag och i morgon är det 100:- rabatt på alla vinterjackor/kappor samt 10% rabatt på alla dam och herrjeans, det blir väl kanon. Så passa på nu.

Ha det gott där ute och välkomna in till butiken.
Pia

2 kommentarer:

  1. Helt galet vad tiden går fort! Va ju inte så länge sen vi själv va 16 år ;) är även helt magiskt väder här nere i Sthlm också. Hoppas din dag blir bra & att försäljningen slår i taket :D kramiz

    SvaraRadera
  2. Sitter och väntar på att jag ska få cykla iväg till jobbet som börjar kl 13:00 och medans jag väntar så hälsar jag på dig och din blogg.
    Lycka till med din försäljning och ha en fortsatt bra dag / Yvonne S

    SvaraRadera