Stensund

Stensund

onsdag 26 oktober 2011

Lill´ lörda´n

Okej, nu var det onsdag och idag är det palt till lunch på hotellet...säger bara mums.
Har just fyllt en kopp med kaffe och tänkte jag skulle få ihop några rader.
Första kunden för idag kom in och ville prova lite koftor, kan bara nämna att KOFTOR har jag.
Hennes önskan var en svart kofta gärna med fickor, tyvärr hade jag ingen svart med fickor så det blev en GRÅ långkofta med fickor från Jacpot, supersnygg.
                                              Visa IMAG0048.jpg i bildspel  

Har som sagt nyss öppnat dörren till butiken, men redan hunnit med att bokföra och betala räkningar på morgonen. Det gäller att försöka nyttja tiden till max.
Försökte få till några fina vinterbilder, men fotograf blir jag inte, har liksom inte tålamod att få till det där som jag ser, jaja man kan ju inte va bra på allt.....

Undrar lite hur vi ska kunna förändra oss ang. att umgås med varandra även vardagar....måste säga att vi alla är urusla på det. Vi har alla så bråttom hem efter jobbet och sen gör vi ingenting, förutom att sitta hemma och tycka synd om oss själva och säga att det finns inget att göra. Vart tog alla spontanbesök vägen??? när man kunde bara sådär snippa in hos nån på en kaffe, eller nån snippade in hos en själv. Näe nu ska allt vara så stort och märkvärdigt, stora middagar, fest och flärd. Inte konstigt folk tycker det är besvärligt när man måste ställe till en fest för att umgås. Jaja nog om det.

Har just expedierat en av det manliga könet, det är ju riktigt kul...går fort, köper mycket på en gång och funderar inte så mycket på vad det kostar.

Näe nu ska jag ta hand om mina kunder
Vi hörs

1 kommentar:

  1. Kul att följa dig på din blogg.
    Du är verkligen ide´rik.
    Kram från KusinVitamin / Yvonne

    SvaraRadera