Stensund

Stensund

torsdag 27 oktober 2011

Torsdag och snart helg

Jaha, då har torsdag innfunnit sig, så otroligt snabbt veckorna går. I morse var jag på företagarfrukost och ämnet var naturligtvis indragningen av våra akutsjukvårdsplatser. Om detta kan man säga mycket men här låter jag bli. Jag ska iallafall gå med i fackeltåget Tis 1/11 16,15 från Kyrkan till Sjukstugan för överlämnadet av appell till Landstingsstyrelsens ordförande.

Haft otroligt bra med kunder här på förmiddan. Det är ju inte helt fel.

Har nu nästan bestämt mig att åka iväg den 12/11 för uppackning i en annan kommun.

Nämner inte ännu i vilken men när det är helt spikat kommer jag att meddela er om detta.

Känner att jag måste få lite skjuts på försäljningen då jag tagit hem varor lite i överkant, därför åker jag iväg på annan ort. Det gör förhoppningsvis att fler får upp ögonen för mig och kanske kommer hit sen. Prova måste man, annars vet man aldrig.

Blir så glad av alla positiva glada kunder jag haft idag, det smittar av sig. Känner att hela hjärtat spritter, blir liksom en vitaminboost.

Idag älskar jag livet.

Nu kommer det mer snö, i love it. Dessto mer kläder kommer att gå iväg, wiiioo

Vi hörs

5 kommentarer:

  1. Hoppas det är till Storuman du åker och visar upp dina kläder / Catarina

    SvaraRadera
  2. Kul, vi kanske kunde göra gemensam resa nån gång!

    SvaraRadera
  3. Vilken duktig kompis jag har!! Har ju varit borta i flera dagar och ser nu att du sitter minsann inte still en enda sekund..sicken tjej! Fränt med en blogg,ska minsann läsa & kommentera så ofta jag kan..va rädd om dig vännen!

    SvaraRadera
  4. Vad kul att du börjat med en blogg, du är så bra på att skriva och det är mycket intressant att läsa. Fortsätt med det!

    SvaraRadera
  5. Hej Pia!
    Håller med Anonym att hoppas att det är till Storuman du kommer så får vi se och handla av dig.Har tänkt köra till dig och se vad du har men det har tyvärr bara blivit till tanke men rätt som det är så tankar jag bilen och tar med någon kompis och besöker dig och din affär.
    Lycka till med din företagaranda / Yvonne S

    SvaraRadera