Stensund

Stensund

söndag 23 oktober 2011

Nytt för mig

Hej där!
Jaa, nu ska jag prova på att blogga. Jag är ju inte den största skribenten men ska i allafall pröva på.
Jag hade tänkte skriva om vad som händer under dagar på mitt jobb som egen företagare.
Hoppas och tror att det finns många där ute som är intresserade av hur ett liv ser ut som entreprenör.
Det är inte enkelt alla dar men OTROLIGT lärorikt och intressant. Störst för mig är: mötet med människor.

Nu i helgen var jag i Umeå på "Umeå Fashion Week" tillsammans med ett 30-tal andra entreprenörskvinnor från västerbottens inland. Vi åkte buss från Sorsele till Umeå, checkade in på hotell, sprang iväg på en modevisning. Efter modevisningen åt vi lunch tillsammans på Rex och efter lunchen kom Länstyrelsen och pratade om EU-stöd man kan söka till sin verksamhet. Sedan hade vi lite fritt att besöka vad vi själva ville på stan. På kvällen avnjöt vi en god middag på TC och många skratt fick vi. Jag, Deborah och Eleonor gick vid 23 snåret och tog en kebab som "kvällssnacks", sen blev det godnatt. Lördagmorgon började med en god hotellfrukost, sedan gick vi ut på stan och deltog i modevisningar av alla de slag. Med andra ord en supertrevlig helg.
Nu ska jag försöka få lite gjort här hemma.

Vi hörs snart igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar