Stensund

Stensund

fredag 28 oktober 2011

Hot Stuff

                                                                                                                 

Nu var det då fredag. I kväll spelar Hot Stuff (Sorseleband) på Folkets Hus och jag hoppas att många kommer att gå dit. Ett kanonbra band som spelar efter publik, stor repertoar. Igår hade jag en hel del kunder som handlade nya kläder för kvällens "stuff".

Vill passa på att tacka för alla fina kommentarer, det värmer.

I gårkväll började jag sticka på en ny halskrage, och färgen är min färg, riktigt knallrosa.
Stickar i ullgarnet Eskimo och ett super enkelt mönster på stora stickor. Lägger väl ut en bild när jag är färdig.
Nu har jag i butiken fått in supervarma hemstickade tovade tumvantar i massor av färger. 300:-/par.


Nu på morgonen har jag försökt fixa ordning mitt sopberg av kartonger och plast (det blir en hel del) för i efter kommer min svärfar och svärmor och kör bort det på Återvinningsstationen. Kan man ha bättre förspänt med så snälla svärföräldrar, knappast.

Ibland går det inte som man tänkt.... i gårkväll körde jag förbi på COOP för att köpa kaffe till butiken så jag skulle slippa göra det på morgonen. Tror ni jag komihåg det i morse? NÄE, fick köra förbi COOP i morse också för att köpa det förbaskade kaffet man inte kan leva utan. Jaa, man brukar ju säga att det man inte har i huvudet får man ha i bena., det stämmer nog.

Nu ska jag fortsätta med mina arbetsbestyr och hoppas på en kanondag på butiken.

Ha det gott där ute allihopa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar