Stensund

Stensund

onsdag 30 maj 2012

Halvdeppigt

Nämen nu får det var nog.....jag tror jag fryser ihjäl. I morse när jag körde in till butiken så SNÖADE det, va! helt sjuk, detta blir min undergång.
Nu om någonsin vill man ju bara åka iväg till värmen......måste titta på resor igen för nu behöver jag värma upp mig.

Kunderna lyser med sin frånvaro, och det blir lite ensamt på butiken såna här dagar. Inte kul för självförtroendet eller min försäljning heller för den delen. Mycket av sommarens kläder har ju kommit för längesedan och fakturorna måste ju betalas, men utan kunder blir det inte mycket att betala med.
Jaja, på nåt vänster måste det ju ordna sig ändå.
Hade ju faktiskt ett gäng från Hälsohemmet här i gårkväll, och de handlade ju. Nu väntar jag bara på efterdyningarna av det också. Brukar alltid dyka upp några dagen efter också.

Näe nu forsätter jag röja lite i papper, plast och kartonger. Ska ju också göras.

Avslutar dagen med ett citat:

"Man dränker inte bekymren genom att dricka - man bara vattnar dem."

Ha en bra dag


Pia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar