Stensund

Stensund

måndag 7 maj 2012

ajajaj....

Har just låst upp butiken och hoppas på en fantastisk dag.
Det är med lite sorg i hjärtat jag sitter i Sorsele idag. Skulle egentligen ha varit med på en ressa till Piteå med ett gäng glada,trevliga och företagssamma kvinnor, men eftersom jag åker iväg på min lilla semester på onsdag kunde jag inte följa med på denna resa. Jag hoppas dock att de som åker får en lärorik och inspirerande resa.

I helgen skulle jag då fixa mina lurviga ben, har ju bra grejer för att vaxa dem. Då jag hade vaxat benen färdigt tänkte jag att jag skulle ta armhålorna också........hhmmm, de vax jag har ska man inte använda under armarna, och det slog mig inte förrän jag redan var färdig, dessutom körde jag två varv. Kan säga att mitt skinn är lätt rosafärgat och väldigt ömt idag. Jaja, vad gör man inte för att vara hårlös....haha.
Vill man vara fin får man lida pin....stämmer absolut.

Nu är det snart lunch, är hungrig som attan så det blir smarrigt med lite mat.

Avslutar dagen med ett citat:


Ett fyndigt ord bevisar ingenting. /Voltaire

Ha en bra dag där ute

Pia

1 kommentar: