Stensund

Stensund

lördag 5 maj 2012

Oooops!

Jahaja..mitt förra inlägg gjorde nog ont.....men det var meningen också, ibland måste man bara vara hård för att kunna inse sanningen. Jag har inte på något annat inlägg fått så lite respons som mitt förra, och det beror nog på den skit jag la ut på var och en. Hhmmmmm..... ibland gör det ont, kom bara ihåg det själva när ni kritiserar nån/nånting, bakom det står också nån/nånting. Jag står fortfarande för vad jag skrev, och nu lämnar vi detta och går jag vidare.

Nu är butiken fullspäckad med våren och sommarens nyheter, och faktum är att det bara är en månad kvar till skolavslutningen, kanske svårt att tro när man tittar ut, men så är det. Passa på att införskaffa avslutningsstassen nu, "sen" kan den vara slut.
Ni som ska ut på 80-talsfesten har också ett bra utbud i butiken. Nu om någonsin är det just 80-talets färger och form som utgör stora delar av utbudet i butiken. Härliga klara färger som gör en uppåt.

Försöker göra bort så mycket som möjligt innan jag åker iväg , det är mycket som ska fungera trots att jag är borta. Betalningar och bokföring ska göras i vilket fall som helst.

Nu ska jag göra helg och åka hem till familjen.
Avslutar med ett citat:



Framgångens hemlighet är att aldrig släppa målet ur sikte. /Winston Churchill
Ha en trevlig helg på er.

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar