Stensund

Stensund

torsdag 26 april 2012

20-års Jubileum

Nu kommer ett senare inlägg.
I gårkväll när jag kom hem bjöd Raimo på god middag och efterrätt, det var då 20 år sedan vi förlovade oss. Kan säga till alla som förfäras över att vi har mycket snö kvar, den 25:e april för 20 år sedan var vi ute och körde skoter och hade matsäck med oss på dagen och på kvällen var det marknadsdans. Det blev sommar de året med, hav förströstan. Hann med en kvällspromenad med Jessica i grannbyn i gårkväll också, det var riktigt uppfriskande och jag sov gott inatt också.

Har på morgonen hunnit med ett frukostmöte på hotellet och sedan haft besök av Ros-Marie från Ze Ze och fått titta på festkollektionen för vintern.
Några godbitar hittade jag i allafall. Sen köpte jag lite färg på express...vad det är kommer jag visa när jag fått hem det.

Haft en tokig förmiddag med inköp, massor av kunder och en telefon som ringt oavbrutet...tänk att vår slogan " He som hänn he hänn hänna" stämmer precis idag.

Många av mina kunder har påpekat att jag har en dusch här utanför butiken, och jag vet...hängrännan är tätt och den hänger fel...men det ska åtgärdas, när vet jag inte. Så tyvärr, alla som använder handikapprampen får en showerInn och showerOut.

Packar forfarande upp nyheter nästan varje dag....och nu börjar det töa ordenligt, sommaren kommer fortare än ni kan tro, så passa på att handla det ni sett och vänta inte för länge, då kan de vara slut.

Vill bara hänvisa till denna länk, med massor av kloka tankar som Wiehe satt ord på.....Tack!

Ikväll ska jag bara vara...inte göra ett dyft.

Dagens citat:


Kom ihåg ikväll, för det är början på evigheten.  Dante

Ha en fortsatt bra dag

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar