Stensund

Stensund

tisdag 17 april 2012

sliten...

Tisdag, idag är jag sliten efter den långa turen i går. Kom hem vid 24-tiden och det sista 7 milen var kämpiga. Det var första gången jag uppskattat 363:ans urusla väg, alla gupp höll mig faktiskt vaken.
Fick ett trevligt samtal av en gamal vän när jag var på väg till Arvidsjaur med erbjudandet om öppethus hos henne om jag vill sova över i Umeå. Tyvärr hade mina planer inte utrymme för det, men en annan gång kanske det passar bättre.

I går när jag var förbi hos Mona-Lisa i Vindeln fick jag en liten ide om hur jag kan fixa till i mitt lilla skrymsle för att underlätta min godsmottagning. Det är alltid bra att få se hur andra löst olika mindre bra ytor till det bästa, Tack Mona-Lisa för titten.

Köpte in lite godbitar på herrsidan för okt/nov-leverans samt lite fest på damsidan, det också för okt/nov-leverans. Dessutom blev vi bjudna på middag på Hotell Uman.

Ikväll är det då dags för styrketräning igen, känner mig inte direkt laddad men jag vet ju att när man ändå tagit sig dit så är det ju sååå skönt att få göra en riktig genomkörare.

Nu ska jag gå upp ur min källare och samanställa en inköpslista för att fixa till mitt skrymsle, när jag då ska hinna tömma det, men: kommer tid kommer råd.

Dagens ordspråk får bli:

"Anfall är bästa försvar"

Ha en bra dag

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar