Stensund

Stensund

måndag 16 april 2012

många mil blir det.....

Tjena, tjabba, hallå...nu var det ny vecka med nya utmaningar....HÄRLIGT.
Idag ska jag åka till Umeå för att titta på Frank Q:s vinterkollektion, och innan det ska jag åka förbi Mona-Lisa i Vindeln för att spana in hennes butik och sedan åker hon med mig för att titta på kollektionen. Ska bli jättespännande att se hennes butik, men innan jag åker till Vindeln/Umeå ska jag förbi Arvidsjaur för passansökan.
Typiskt nog så går mitt pass ut den 20/4 och vi ska ju åka iväg en 9/5.
För att inte vara ute i sista sekund så gör jag bort det idag när jag ändå ska åka bil.
Jaja, får ju sitta några timmar i bil idag, och ett par mil blir det också, närmare bestämt 62 mil.
Pice of cake här uppe sägs det. men jag vet inte jag. Känns väl sådär.
Näe nu upp och göra mig iordning inför resan.

Det börjar med en knappnål och slutar med en silverskål

Vi hörs och ses snart igen

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar