Stensund

Stensund

fredag 13 april 2012

Långledigt

Hallå där! Nu var det ett tags sedan jag var aktiv här på min blogg. Har haft en helt underbar påskledighet i hela 4 dagar. Vädret har verkligen varit på min sida, inget att klaga på.
Jag har varit ute med skoter varje dag och en gedigen matsäck som inte fick vara ifred någon längre stund. Konstant mätt är väl kontentan av det hela.

Idag har det varit bra fart med folk i butiken, och egentligen hela veckan har varit så....det är såå kul med alla människor som är glada och peppar varandra. Det märks klart och tydligt nu att det är vår.

Igårkväll bestämde där hemma att nu var det dags att åka iväg på en liten semestertur, så nu är en vecka i turkiet inbokat. Ska bli så fantastiskt skönt att få sol och bad en hel vecka på ett allinclusiv-hotell.

Nu har klockan slagit 17 och jag ska förbereda för stängning, avslutar med ett ordspråk:

"Om kvällen får den late brått"

Ha en trevlig helg

Pia

1 kommentar:

  1. Ha nu en trevlig helg och njut av väntan på att maj med sin turkietresa kryper närmare för varje dag som går.
    Du är värd denna resa med råge!

    Yvonne S

    SvaraRadera