Stensund

Stensund

måndag 23 april 2012

Då var det dax för en ny vecka med nya utmaningar.
På tisdag ska jag iväg på två nya inköp, den här gången är det Soya och Fransa som visar en av sina kollektioner. Janne, säljaren för Soya kommer till Lycksele så där ska jag vara kl 11 och Emma, säljaren för Fransa kommer till Skellefteå och där ska jag vara kl 17. Kommer att bli en dryg dag och jag missar sista styrketräningen...jaja, shit happends.
På Torsdag kommer då Rose-Mari från Ze Ze till min butik.
Det är så skönt att inte alltid måste åka iväg för att se kollektionerna.
Nu är det festkollektionerna som gäller, och där blir det tyvärr inte så stora inköp då vi här i inlandet inte är så festliga av oss till b.l.a nyåret.
Försöker nu hålla nere mina inköp lite grand, så jag inte drar på mig för stort lager. Det är alltid svårt att hitta en balans i inköpen. Inte för mycket, men inte för lite heller så att det blir ointressant.....en balansgång som är svår.

Snart börjar det dra ihop sig till resan också...och jag vet inte hur jag ska få ihop allt innan dess, men det brukar lösa sig ändå tillslut.

Blev riktigt uppassad i helgen av min goa Raimo. När jag kom hem efter jobbet på lördag hade han städat köket, det fanns inte en grej framme och han hade skurat golven också. Sedan bjöd han på en två-rätters middag och lite vitt vin. Själv fick jag bara slappa......skönt, Tack Raimo.



skippar ordspråken och skriver ett dagens citat istället:

Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det. /Samuel Baulder

Ha en bra dag

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar