Stensund

Stensund

tisdag 3 april 2012

möt upp

Såååå..kul, nu kommer det paket varje dag, jag har som lilla julafton, varvat med bokföring.Skatten och momsen är nu inreggade och klara för betalning, vilket är mindre kul då.

Ikväll glömmer ni väl inte bort att det är möte "Vision Sorsele". Kl 18 på hotellet. Alla ni som sitter hemma vid köksbordet och har ideer kom dit och lyft fram dem. Jag kan med bestämdhet säga att annars händer inget. Den där nån, det är vi allihopa. Ska det hända nåt måste vi alla hjälpas åt att knäcka ideer, och kanske hjälpa till lite grand själva. Det går inte att förlita sig på "någon annan".

Nu är jag riktigt hungrig och snart är det lunch för mig, ska bli riktigt smarrigt.

Nu fortsätter jag med min bokföring, och ni andra ska ha en riktigt fortsatt bra dag.

Alla är vi barn i början

Nu fortsätter jag med min bokföring, och ni andra ska ha en riktigt fortsatt bra dag.

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar