Stensund

Stensund

torsdag 3 januari 2013

Kämpaglöd...

Nytt år och nya utmaningar.
2012 har innehållit mångt och mycket, gott och ont, roligt och ledsamt precis som det ska vara.
Jag har t.ex hållit upp med rökningen i 6 månader och tänker fortsätta med det. Observera att jag skrev hållit upp....jag vet nämligen att det är så mycket som påverkar ens kämpaglöd och så lite som behövs för att tappa den. Men jag hoppas att min vilja att hålla upp övervinner den lilla stund av tappad glöd.

Nyårsdagen inventerade jag med hjälp av två vänner, Aslög och Nina. Tusen tack för er hjälp, tillsammans går det ju så mycket fortare.

Nu planerar jag för mässan i början av februari. Då ska inköpen för hösten göras. Har bokat de flesta märkena, men har några kvar. Hotell och flyg är också bokat.



Har börjat få in lite av vårens nyheter och här finns två nya märken också, Cecil och Repeat. Riktigt fina plagg. Kom gärna in på ett besök.

Nu 19 januari så har vi ju Sorseles Företagsfest, hoppas att ni kommer hitta era godbitar att ha på er hos mig.
Jag har nu plitat ihop det mesta av det jag tänker berätta under den dagen, jag är ju en av föreläsarna.
Måste nu bara försöka få ett bra och flyt på berättandet. Men optimist som jag är, så kommer detta nog att gå bra.

Nu ska jag ta hand om mina kunder

Dagens citat kommer från Japan:

"Även ett högt torn börjar vid marken"

Ha det bra

Pia



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar