Stensund

Stensund

onsdag 5 december 2012

Minimässa

Hejsan hoppsan....
I måndagskväll körde jag till Luleå för att under tisdag träffa ett gäng trevliga säljare för 7 av min märken, blev ju en sorts minimässa. började kl 08.00 med Anna och märket Jensen och snabbt därefter titta på Time och Hillevi med Peter. Nu handlar inköpen om leverans kring augusti, september någonstans. När dessa märken var avklarade så stod Repeat med Cia och Peppercorne med Maria på tur och efter det körde jag ut till Hotell Nordkalotten, men först lite lunch på Kanon kulan eller vad det nu hette????? Så var det då Janne och märket Soya som stod på tur. När det var avklarat så styrde jag kosan till Skellefteå för att att träffa Emma på märket Fransa. Hon bjöd på julbord med Lucia på Hotell Aurum så min hemfärd startade vid 20.45 i  -25 graders kyla.....kan väl erkänna att jag var rätt trött när jag kom hem, men vi har mindre snö och mindre kallt än Skellefteå iallafall.

Nu på morgonen hade vi (Handlarna) och representanter från omsorgen och flyktingmottagningen en träff på Sorsele Utveckling, ang hur vi ska förmedla till bl.a våra nyanlända, vad vi har på samhället och vad vi kan ta hem och hur vi fortsättningsvis ska jobba tillsammans. Nu till lunch så ska jag vara med på ett lunchmöte så sysslolös är det minsta jag känner mig denna vecka.

Har beslutat mig för att prova ett nytt smyckesmärke, Baglady, som kommer till butik nästa vecka hoppas jag. Ska bli kul med lite nya influenser.....hoppas att ni kunder också ska tycka om det.



Näe nu laddar jag för nytt möte så hörs vi vidare

Konsten att tråka ut är konsten att säga allt
Voltaire

Ha en bra dag där ute

Pia

1 kommentar:

  1. Gud vad du jobbar och står i:) Det lilla jag ser av smyckena ser dom ju snygga ut!

    SvaraRadera