Stensund

Stensund

onsdag 20 februari 2013

rappel m.m

Ajajaj...igår kväll var det då dags för en ny omgång styrketräning som jag hoppat på. Förstår inte varför  det ska vara så svårt att ta det lite piano så där från början??? näe jag tror att allt är en tävling. Kan säga att idag känner jag av mina muskler som ligger långt där bak, och alla ni som tränar vet ju att imorgon är det ännu värre, oh my god.

Ikväll ska jag på stickcafé, "Lapprapple" kommer och visar hennes hantverk, blir ju spännande att se. Hon gör ju så mycket fint, men jag tycker ju att hon är alldelens för billig på sina alster. Jaja, det är ju hennes beslut. Tänker ta med mig mitt test på att göra eget tennarmband, få se om hon kan hjälpa mig..... efter den fadäsen värdesätter jag verkligen hennes hantverk. Det är värt varenda krona.

Tog nu en liten paus från urtråkigt pappersjobb inför bokslutet.....urk. Tänk att man sparar sånt till sista sekund. Det blir ju inte roligare för att man sparar tills det blir bråttom.

Idag har det kommit caprileggings....hahaha, känns som det kan dröja innan jag får sälja dem, så jag plockar inte fram dem än.
Nu är det bara några dagar kvar på slutREA:n,  gör ett förtydligande av mitt erbjudande, här kommer ett exempel:  kofta ord.pris 249:- röd lapp 129:-och slutligen 50% av den = 65:- det kan man väl kalla REA????



Avslutar med ett citat från någon okänd:

"Ett hårt fall innebär en hög studs…om du är gjord av rätt material"

Ha en trevlig kväll

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar