Stensund

Stensund

måndag 11 februari 2013

Kändistätt och nöjestripp

Har nu varit på min inköpsmässa för hösten. Denna resa har jag stött på flera "kändisar". Det började ju med Hedvig Andér och Gunilla Pontén på mässan i onsdags. Sen när jag var på väg hem så åkte kocken Paul Svensson, som gjorde TV-programmet "Matakuten", med i samma tågvagn som jag. När jag kommer på centralstationen för att låsa in min väska har "varta" en reklammonter uppställd med självaste Magnus Samuelsson med, när jag satt mig ned på kafféet på Arlanda Terminal 4 så kommer Carolina Klüft och sätter sig ner bredvid mig, och sist men absolut inte minst när jag druckit upp mitt kaffe så ser jag Ann Jerneström, "BerättaMera". Snacka om kändisomringad. Tänk vad jag får vara med om när jag är ute och reser.

Här på butiken har det kommit en del paket med spännande plagg och mysiga färger. Bl.a. treggings från Hillevi 299:-, läckra stickade tröjor också från Hillevi i olika färger och prisklasser, långkofta i fina färger från Soya 499:-, mönstrad blus också från Soya 299:- bilder på Hillevi´s sortiment finns att se på hemsidan www.piasklader.se


På torsdag ska vi åka till Stockholm och se Jerry Williams farwel show på Cirkus. Vi har hyrt en liten buss på Karlsson´s och åker i samlad trupp till Stockholm, där vi sover över en natt på Scandic Hasselbacken som bara ligger tvärs över cykelvägen från Cirkus sett. Ska bli så himla kul med en ren nöjestripp.



Nej nu väntar mera arbete så jag avslutar med ett citat från Abraham Lincoln:


"Jag har aldrig haft någon taktik; jag har bara försökt att göra mitt bästa varje dag"

Ha en bra dag

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar