Stensund

Stensund

tisdag 12 februari 2013

energitömmande.......

I dag har varit en sådan där dag då jag fått vara en slags socialinrättning. Kan inte hjälpa att det känns tragiskt när ensamma människor kommer till bl.a mig på butiken för att kanske få träffa någon överhuvudtaget den här dagen. Men på nåt vis känns det också bra i hjärtat, att kanske gjort någon glad, samtidigt som det kan vara otroligt energitömmande. Jaa mina känslor är väldigt blandade.
Det är ju snart Alla hjärtans dag så jag har iallafall börjat bra kan jag känna.....

I kväll ska jag på Tupperware-party, måste vara 15 år sedan sist. Men det blir ett brake i vardagen.
Sen i morgonkväll åker vi iväg för showen med Jerry Williams, superkul.

Nu inväntar jag bara mitt sällskap till partyt så det blir bara ett snabbt avslut med ett superklokt citat från Nalle Puh:

"Underskatta inte värdet av att göra Ingenting, av att bara ströva omkring alldeles ensam, lyssna på allt som man inte kan höra och bara ha det bra"

Ha en trevlig kväll

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar